狗會有方向安置格力犬 梁安琪︰某些動保團體別有用心

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=42889

時間:2017年10月22日 17:17

逸園賽狗公司須於明年7月21日前遷離原址,有動保團體提出希望能接管狗場 1年安頓格力犬。逸園賽狗公司執行董事梁安琪受訪時說︰「我唔知咩團體,要搵人去接管,咁不如我哋自己去接管,我唔洗搵人籌款去接管我哋狗掛?」她說,現時狗會約有600隻格力犬,狗會一直有與狗主溝通,有地方和方向安置格力犬,即使政府不協助安頓格力犬,狗會亦會處理,請社會絕對放心,不要相信謠言。

她說,格力犬是很好的狗,「格力狗一出世就要跑,等於有啲人一出世就食飯,有啲人一出世就食粥一樣。」又指,格力犬是「狗王」,「係一種為人民服務的狗」,但某些動保團體別有用心,「點解咁多人想攞格力狗,佢哋有咩心態呢?唔係為咗保護狗,我今日好大膽講一句,某啲團體唔係為咗保護格力狗!」

梁安琪又表示,手上沒有資料,因此無法交代狗會有多少格力犬被人道毀滅。但民署人道毀滅的狗不全是狗會的狗,狗會亦不會自行將格力犬人道毀滅,需經過民署檢視,「隻狗係有咩事發生先去人道毀滅,唔係我話人道毀滅就人道毀滅,對於我嚟講,曱甴都唔好毀滅!」

donation-ad