搭車難 巴士司機成出氣袋 新福利:政府一手造成

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=12047

時間:2014年10月21日 19:19

_DSC0883

新福利職工會今日在報紙刊登半版嚴正聲明,指再有巴士司機被打傷,這已是今年第9宗。新福利董事總經理陳曉陽表示,翻查錄影帶,19號凌晨一名男乘客忘記下車,過了站後認為司機沒有停站,突然向司機潑有酒精氣味的飲品,兩人下車後,司機突然被男乘客揮拳打臉,驗傷後證實鼻樑移位,事件已經報警處理。

陳曉陽指,現時繁忙時段起碼要增加兩成巴士班次,推廣彈性上班時間,才能舒緩路面壓力。但現行制度下,巴士路線、班次、發車頻率、車型都是按政府要求編排,巴士公司不能自行增加班次,司機人手又不足,公交超負荷、市民搭車難每日都不斷惡性循環。

_DSC0860

「喊打喊殺嘅又有,問候老母既又有,你敢駁嘴又第一時間屈你,話你服務態度唔好,我地遇到呢啲情況,通常都係唔開聲,忍!我地黎打工,唔係黎俾你出氣架,啱唔啱先?」任職巴士司機廿多年的羅先生直言,部分乘客將怒火發洩在車長、站長身上,令前線員工相當無奈。他認為,現時的「死局」是因為政府沒有完善的公交規劃造成。

_DSC0864

任職站長二十年的楊先生認為,澳門人多車多,路面壓力大,人流不斷上升,但上下班時間及節假日發車數量仍遠遠未夠,「要應付本地人已經唔容易,仲有廿萬外勞,佢地全部都係搭巴士,交通壓力真係好大。」他又表示,自七月開始,關閘地下巴士總站增加了大量旅遊巴出入,「每日有400部旅遊巴係到上落客,塞到死曬,巴士埋到黎,完全郁唔到!」

_DSC0879

對於整體巴士服務,市民多抱怨高峰期根本「上唔到車」,要改善發車頻率「一係等廿分鐘都無,一係幾架一齊來」。

楊生說「有時半個鐘一班,有時一個鐘一班,停係到又唔接客,都唔知搞咩?」黃女士亦表示,經常發現有巴士司機「飛站」,「有時唔係好滿都飛站,等成大半個鐘,甚至差唔多成個鐘都等唔到車。」她認為,大部分巴士司機態度都比較好,但也曾遇過個別惡劣的情況,「不過都忍下、等下啦!」

donation-ad