明起堂食須出示三日內核檢 業界點睇? 陳澤武:當然係會有小小影響

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=91617

時間:2022年08月1日 19:19

由明(2)起全澳餐廳恢復堂食,但食客必須出示自採樣日起計三天內有效且結果為陰性的核酸證明。問及對於此項防疫要求對業界的影響,間選議員、澳門餐飲業聯合商會會長陳澤武回應時稱,有關措施係比較麻煩,對業界的運作「當然係會有小小影響」。

他又稱,進入「穩定期」後,抗疫仍是首要,業界會配合有關的防疫措施,最後都希望不再有此舉措。目前,業界仍在要等政府進一步的指引,「除咗72小時核酸之外,另外有冇指引?如何限制客人數量、坐嘅距離、或有否需要設立間板,都未知。」

身為行政會成員陳澤武又指,業界一直有與政府溝通相關的防疫措施,「政府係充份把握每個行業的情況,但始終抗疫係首要⋯⋯如果唔係仲有疫情的話,通唔到關都係無咩用,講真」。

間選議員、澳門餐飲業聯合商會會長陳澤武

疫情無旅客 陳澤武:旅遊區或有餐廳已倒閉

陳澤武又表示,現時不少在旅遊區的餐廳都關門,未知能否再度營運。然而,於民生區的餐廳的生意都在「慢慢上返,始終有消費,(市民)又出唔到外地。做遊客生意真係慘啲囉,一定要通返關,先有啲人氣。」

他又稱,自己曾聽聞有遊客區的餐廳會倒閉,旅遊區的餐廳一定係「慘啲,因為無遊客,即使開返做堂食,都冇民生區咁好⋯⋯旅遊區如大三巴、官也街、甚至乎娛樂場內的餐廳都係好多閂鋪。」

他又指,其會則「未有統計,現時皇朝區很多餐廳都閂晒,一定會有啲會倒閉,但實質情況真係唔知。」

陳澤武:政府抗疫援助救得幾耐?幾多次?

陳澤武表示,若澳門一直有疫情以致不能與內地通關的話,澳門只能自己內部的消費,只是「塘水滾塘魚」而已。

他又認為政府對中小企抗疫援助「當然有好過無」,但只有短期性的效果。澳門與內地始終都要通關,「政府一路揼水落嚟都係救得幾耐?幾多次?」本地經濟體系涉及千萬遊客,「若遊客變零,都有相當嘅(行業)頂唔住。」

訂閱每月紙本