澳門年為每名囚犯花近四十萬 黃少澤︰在澳囚犯唔使做較舒服

2021年度施政報告相關報道 即時報道

文:記者小聚

網址:https://aamacau.com/?p=67531

時間:2020年11月30日 23:23

回應間選議員葉兆佳指政府為囚犯投入不少資源,保安司司長黃少澤隨即澄清指,相比其他地區及國家,澳門投入資源較低,每年為囚犯花39.5萬。但承認在澳囚犯較舒服,「你話澳門點解咁舒服?第一樣佢哋唔使做嘢,因為無空間做嘢,內地全部都要工作,呢個就係關鍵。」

黃少澤稱,按照懲教管理局年度開支包括局方職員的開支、日常運作所需費用、保養維修、清潔、通訊、水電、保安用品,燃油等。同時亦包為在囚人士提供的牙醫、精神科診療等服務費用。「2019-2020呢年期間費用為多少呢?每個囚犯係39.5萬。」對比周邊地區以及國家,香港未計人工係38.9萬、澳洲約65萬,美國及英國都是約60萬。他又表示,澳門有法律制度規定有關在囚人士膳食費用等。

他又指,澳門監獄由於無空間可以讓在囚人士工作故相對比較舒服。「舒服係舒服係呢度,其實很多人想做嘢,但無條件俾佢哋做嘢。」

黃少澤稱,目前在澳門服刑的內地居民有六百人,在內地服刑的澳門居民有百多人。澳門監獄的環境和膳食都比內地好,在囚的內地人未必願意回內地服刑,而澳門人就希望回澳服刑,可能會使澳門監獄更加擠擁。

廣告:支持獨立報道