羅司︰工務局新局長短期內上任

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=58315

時間:2020年01月13日 21:21

左︰工務局代局長劉振滄

土地工務運輸局原局長李燦烽任期已於今屆政府成立前結束,工務局局長一職由副局長劉振滄暫代至今。立法議員麥瑞權關注未來的局長會否改變辦事作風。運輸工務司司長羅立文表示,短期內工務局會有新局長上任,他有信心工務局形象在短期內會有改善。

麥瑞權在會議上炮轟工務局沒有局長主持大局後,「而家啲嘢好似都停頓晒!」;又指除了總城規劃久未出台,局方在批則問題上「次次都畀個新鮮答案彈來彈去!」,「私人工程就算議員問到都唔見,溝通唔到。」他批評局方沒有領導如何做事。

他又稱坊間流言指羅立文和李燦烽對立不和,「未知係咪真嘅喎,但我覺得唔會,肯定係坊間流言,啲三毛黨係網上亂噏!」議員林玉鳳提醒是「五毛」,他說︰「人多做咗就平咗,唔係五毛係三毛!」

X
請支持論盡走下去!新聞自由是靠全民來維護的。
支持捐款︰aamacau.com/donation/

廣告:支持獨立報道