收地係鬥地主?馮大砲:點解要廢特首武功?

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=24968

時間:2015年12月10日 17:17

12366614_10207192764952844_976274598_n

官委議員  馮志強:
海一居收地令社會嘩然,令3千小業主欲哭無淚、驚惶失措、求助無門!政府淨係識講:你告發展商啦!你去司法訴訟啦!與政府無關,政府是否如此涼薄?琴日議員十居其九都為這事「抱不平」。好簡單,公務員長俸制改公積金,都係舊人舊制、新人新制,係政府一貫做法!我真係好難明白點解議會有些人口是心非,剛剛講到仁慈到不得了,菩薩咁既心腸,喂~ 佢地以前唔係咁講野架!特別那些憎人富貴厭人貧的議員,實在其心可誅!

政府受到社會壓力要收地起大量經屋,所以就收人啲地啦!咩叫閒置地?我真係唔明,我係呢幾年先聽到閒置……咩叫閒置?未利用既土地先叫閒置。而家好似返番50年代大陸鬥地主、鬥財主,呢個係咩社會?係咪文明社會?政府點解要俾一小撮人綁架?都唔識分析問題,首先政府完全唔講道理,又聽左呢啲政棍講!

80年代澳葡政府土地法跟現在的土地法有何不同?最大分別係政府「自殘武功」,將行政長官豁免權完全廢晒!呢啲係議會、少數議員迫佢地做,邊幾位就心知肚明,對唔對?大家都話這個法係有問題,做錯左使唔使修改?中國人話:知錯能改,善莫大焉。做錯左改有咩問題?點解唔得?點解係法律倒退?

donation-ad