土地法鬆綁?羅立文答得妙:修法要問特首!

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=24948

時間:2015年12月9日 23:23

12336169_10207187250854995_166013471_n

【這個手勢超正噢~ 】「把刀一刀斬落黎!到期就係要收番,把刀唔係我,係土地法第48條!」 面對十多名官委、商界議員輪流猛攻,好話壞話講盡、硬功軟功盡出,見慣大場面既運輸工務司司長羅立文都並非省油的燈,大有泰山崩於前色不變之勢,一句到尾:按照現行土地法就係無辦法!批地到期未完成發展必須收回!

收地在即,這是一場與虎謀皮的戰爭。即使新土地法獲中央充分肯定,10月立法會訪京,全國人大常委會委員長張德江才讚揚立法會完成制訂《土地法》、《城規法》 兩項重要法律,但立法會殿堂之上,竟有10多位議員公然與之對抗,強烈要求鬆綁,除了關乎切身利益的商界議員,更有多位官委議員赤膊上陣,隱隱透出行政機關內部的不咬弦,對處理「海一居」問題態度兩極。

出晒名坦白既羅立文直言現行《土地法》定得好死,完全無鬆動酌情處理的空間。他又露出一副無辜臉,坦言「如果有人主動提出修法,我會配合,但我無呢個權。無論係司長、局長都無權設一個過渡條款。新土地法最後10多條都是過渡條款,講明有追溯期,新的土地法管埋舊批給合同,非常清晰。這不是我個人覺唔覺得、鍾唔鍾意的問題。」

 連番猛攻,多位議員又改為替小業主「求情」,直選議員梁安琪指法律不外乎人情,政府不應「生吞活剝」一刀切強行收地。「海一居依法應先處理好土地問題,呢個都未搞掂,點處理『人情』問題?都起唔切層樓不如唔好出呢個『人情』!」羅立文輕輕四兩撥千斤,邏輯思路相當清晰。

 對於官委議員蕭志偉的質疑,羅立文亦斬釘截鐵回應:「新法去年三月一日實施,係咪有兩個標準?我既時間只得一個標準,有些地差兩年才到期,我唔可以話佢兩年內起唔切。」

#‎馬交垃圾會‬

唐曉晴:只有極權國家才會充公土地!
http://goo.gl/6VpgLu

要求土地法鬆綁 老麥激到成個彈起!
http://goo.gl/k6VDrW

官委商界聯手踩土地法 羅立文被圍攻
http://goo.gl/r6zrTZ

批澳門人只會問政府要屋要地
張立群:如果生個仔係咁都唔要得啦!
http://goo.gl/Vaqkpg

廣告:支持獨立報道