停車場月票制度不取消 羅立文否認反口

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=19672

時間:2015年07月14日 18:18

交諮會小組召集人郭敬文四月時與政府開會後向傳媒表示,政府將取消首批共11個停車場的月票制度,但運輸工務司司長羅立文在立法會表示,政府不會取消有關制度。會後被傳媒追問,是否太多車主反對,政府有壓力才「跪低?」他反問記者「乜嘢叫做跪低?」又說自己中文不好,「唔知點解人地明白既嘢,同我所講既係有少少唔同。」

_DSC0173

羅立文否認自己「反口」,稱有關政策在他上任前已經實行,施政方針沒變,只是新落成的停車場不會提供月票。被問到為何事隔多月,政府都沒有澄清解釋政策?他則反指傳媒沒有提問。「我可以調轉頭問返你,我無話唔澄清,只不過我同你哋接觸咁多次,你哋問輕軌,問其他嘢,就係無問呢樣嘢。如果你哋一早問,我好樂意解釋。」

_DSC0188

交通局代局長鄭岳威被追問時只稱︰「我唔清楚,我個次應該無去開交諮會,我唔係好記得清楚呢樣嘢。」他又否認政府出爾反爾,「唔係話唔負責任,我哋講過既嘢,我哋一定會負責任。」

donation-ad