金蓮花獨欠張司劉司 吳國昌:佢地係咪有問題?

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=24190

時間:2015年11月23日 19:19

IMG_0592

【靚抽】上星期特區政府公佈授勳名單,連前行政「發夢」司司長陳麗敏也獲頒金蓮花榮譽,引發民間爆炸性回響。直選議員吳國昌在立法會上特別為另外兩位得個桔既前司長「抱不平」,促請現任行政法務司公佈授勳的評審標準,把尺究竟係點度?難得吳生也幽默一番:「點解張司長無?劉司長無?係咪佢地有咩問題?係既話政府應該公開說明…..」
 
吳國昌批評授勳名單糊里糊塗,再次說明陽光政府、高官問責一直不存在。這次公務員加薪一樣是肥上瘦下,高官工作一直不被市民認同,但加幅與基層一樣多,「年年加薪,過去幾年高官已加左好多人工,係咪應該節制一下?凍結一下?如果佢地真係做到野再加都未遲。」他強調,未來公務員加薪高官和基層分開處理。

 

IMG_0572