澳大畢業生力證校方打壓言論自由

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=9143

時間:2014年06月23日 0:00

「個女仔舉牌既時候,有個記者影相,當時有個保安非常激動地衝過去推個個記者,最後個個記者被幾個人拉走咗。保安拉記者真係超誇張!點解可以咁暴力去對一個記者!係咁推佢走,超恐怖!」兩名澳大畢業生力證澳大校方昨日在畢業禮上,打壓言論自由!

一名澳大畢業生昨日在畢業禮上,舉起寫有「支持學者發聲」的紙牌,要求校方保障學者的學術和言論自由,旋即被多至四名的保安粗暴夾離會場;現場採訪的愛瞞傳媒副社長崔子釗亦遭粗暴強行驅趕,以致頸部擦傷。澳大當夜急發新聞稿,稱兩人「影響了現場秩序」,又「阻礙參與典禮人士進出」,並「作出干擾現場秩序的行為」。

當時位處舉牌女畢業生旁邊的梁同學憶述,當時有嘉賓進場時,該名女生開始舉牌,便有多名保安衝到她面前,搶紙牌,當時女生大叫「搶嘢啊!搶嘢啊!」掙扎了大約廿秒,「整張紙牌都被扯攔,跟住有人就拉咗佢出去。」他續說︰「個女仔當時只是無聲地舉牌,如果當時沒有人制止她的話,覺得整件事沒什麼大不了。所謂干擾會場秩序的情況,亦都只是搶紙個一刻。」

澳大應屆畢業生梁同學

澳大應屆畢業生梁同學

另外,當時身處舉牌女生後排的劉同學補充︰「個女仔舉牌既時候,有個記者影相,當時有個保安非常激動地衝過去推個個記者,最後個個記者被幾個人拉走咗。保安拉記者真係超誇張,點解可以咁暴力去對一個記者。係咁推佢走,超恐怖!」她續說︰「個記者只係企係個到影相之嘛。當時亦有其他記者在場拍照,但係啲保安好似淨係衝住個個記者而去咁樣,超恐怖!」

澳大應屆畢業生劉同學

澳大應屆畢業生劉同學

劉同學認為該名女生舉牌「無乜問題」,至於校方所指控的「影響了現場秩序」,她說︰「女仔只不過係一個弱質女子,佢可以做得啲咩好嚴重既舉動呢?佢只係一個無聲既抗議,或者無聲地表達訴求,咁其實唔係好過份啫。」

她續說︰「個女仔既訴求亦都好溫和,又唔係啲咩好偏激既嘢。」類似的舉動在鄰近地區亦是經常發生,校方粗暴強行驅趕是過於敏感。「現在只是一個人做一件如此和溫發聲的事情,都發展到咁既地步,其實係好影響言論自由。大學是一個發表學術既平台,既然你間學校話俾人聽係咁樣對待言論自由呢樣嘢既,其實係好打擊人心囉!」

donation-ad