政府欠九澳居民一聲道歉? 官員唔講呢啲!

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=7879

時間:2014年04月16日 23:23

九澳的污染問題,不是今時今日才發生。當地居民都疑似因污染的問題,普遍患上不同程度的疾病,更有九澳居民形容自己所生活的地方是「癌症村」。傳媒一直以來都有持續報道九澳的實況,但政府當局一拖再拖,直到今日特首出巡,耍一場「大龍鳳」後,才公佈「整治方案」。政府是否需要對九澳居民長期以來的困擾說一聲「對不起」呢?

_DSC1009

特首崔世安聞聲,即時閉口遁走,一眾新聞官及「G4」馬上護駕,一邊「唔該曬」,一邊阻攔一眾記者追訪特首。政府召開記者會時,亦被問到︰「政府點解唔同居民道歉?」

行政長官辦公室主任譚俊榮「愛主心切」,即時「射波」環保局︰「政府有專責部門負責澳門環境保護工作,呢個就係環保局。行政長官無可能全部事情都親自去做,佢日理萬機,呢個係由主管部門負責,如果唔係要呢啲部門做咩?啱唔岩?」

10255153_10152080116337843_373493114_n

那麽這聲「對不起」是否就要由環保局局長說出呢?環保局局長張紹基一於向特首學習,「唔講呢啲」!他說︰「我哋依家更加關心,盡快落實各項有關措施,而使到居民感受到環境的改變。呢個反而係我地更加關心呢方面的工作。所以後續的情況不會越來越差,只會越來越好。」

donation-ad