批澳門人只會問政府要屋要地 張立群:如果生個仔係咁都唔要得啦!

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=24906

時間:2015年12月9日 19:19

DSC_0049

【帶頭捐身家!】「20歲開始,7年後、10年後就想要攞到公屋,我諗除咗軒轅皇帝的年代,或者非洲隨便搭間屋之外,全世界無一個政府可以做得到!」間選議員張立群心痛政府日日俾市民鬧,今日相當勞氣,批評澳門人乜都靠政府,又盛讚澳門政府在醫療、教育、養老等方面已經做得很好。

張立群不點名批評,很多議員經常指有三、四萬人有經屋需求,但實際上有多少水份?他指,澳門現時有19萬個住宅單位,「一間屋住四個人,都五十幾萬啦!咁係咪真係仲差咁多屋呢?」

伸手派!咁既仔不如唔好生!

「如果一個人生個仔,日日都要問政府攞屋攞地,我覺得呢個仔都唔要得啦!」他又指,現時人人結婚生仔買車買樓都想政府包底,但很多港澳富豪都是窮人出身,但從來沒有要求過政府解決他住屋問題。外國的父母等子女18歲就要他們自立生活,Facebook創辦人扎克伯格寧願捐身家都唔留給家人,澳門應該學習這種社會風氣。

間選 (僱主利益) 議員高開賢亦不滿政府「淨係掛住起公屋」,質疑究竟需要係咪咁大?「唔係社會猛咁係度嗌,政府就猛咁起!城市發展唔係淨係起公屋,其他商業配套、美化舊區、增加旅遊景點、改善營商環境都好重要!政府又話發展產業多元化,但工廈不足,倉庫又唔夠,咁叫物流業點發展?」

澳人澳地  後患無窮?

張立群認為「澳人澳地」是故步自封的想法,「香港都只係賣得一兩幅,就無繼續做落去,點解我哋淨係執著澳門人利益?我地係咪需要人哋既支持,澳門先有今日呢?如果大陸搞個『國人國地』,大陸不准來澳門投資,連旅遊都唔黎得,咁澳門點呢?如果係咁的話,政府會後患無窮,邊個做官都唔掂!邊個官員敢講20歲就可以攞樓?」

他又批評澳門人只懂向政府要福利,卻少少事都不願忍讓。例如賽車場因噪音問不能夠設置在還民居250米範圍內,「真係荒謬!新加坡又咪係市中心跑,澳門封路又話搞到市民交通唔方便,你收9000蚊一年,又唔見你話錢太多,唔好俾我?連賽車都認為唔啱,市民要深思,唔好成日都鬧政府唔啱。」

 

刀光劍影精彩重溫:

#‎馬交垃圾會‬

廣告:支持獨立報道