唐曉晴:只有極權國家才會充公土地!

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=24916

時間:2015年12月9日 20:20

 12355093_10207187493381058_451458173_n

【讀壞書】「充公?地球上只有極權國家先會有!」身兼澳大法學院副院長的官委議員唐曉晴今日大動肝火,抨擊新《土地法》原是用來限制過大的行政酌情權,現在卻上了鎖,將政府批租地這些「私有財產」充公,狠批《土地法》變成《土地充公法》,「批左25年,有20年話唔起得!到期要充公!而且仲要請君入甕,你入紙申請啦,申請又唔批!呢啲唔係免費架,要俾錢!係私有財產黎架!」

 他又狠批新土地法「破壞澳門社會的核心價值」:「澳門係資本主義社會!仲係一國兩制!今日可以充公土地  ( 編按:收回的並非私有土地) ,他朝可以充公其他野!」

 
12358242_10207187493341057_1973084883_n

 

「人同此心,心同此理。佢地(小業主) 無害人無去偷去搶,無作奸犯科,用真金白銀買層樓番黎,澳門係咪一個咁無良心既社會?」

 主動毛遂自薦為「海一居」小業主做義務法律顧問的唐唐,對於言論被指偏幫發展商相當火大:「如今我落得一個偏幫發展商既罵名!但澳門既核心價值唔係咁!我地應該有我地既堅持!」他又指,既然羅司長已講明到期就要收地,無辦法,那好應該修改《土地法》,如果有需要,佢好樂意幫手。

‪#‎馬交垃圾會‬ ‪ #‎保利達地產王國‬

土地法鬆綁?
羅立文答得妙:修法要問特首!
http://goo.gl/Ed8KrH

一講土地法 老麥激到成個彈起!
http://goo.gl/k6VDrW

官委商界聯手踩土地法 羅立文被圍攻
http://goo.gl/r6zrTZ

批澳門人只會問政府要屋要地
張立群:如果生個仔係咁都唔要得啦!
http://goo.gl/Vaqkpg