政研室:澳門人口密度同94年一樣

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=17490

時間:2015年05月11日 22:22

_DSC0724

【口水會】澳門承載力爆燈,人口密度屢創新高,目前每平方公里已多達2,0500人。政研室主任劉本立竟指其實唔算好高,現時人口密度與1994年一樣,澳門市民覺得迫,只係因為遊客多左。又指現時17萬外僱,住在澳門只有11萬。自從延長通關措施推出,越來越多外僱不住在澳門,一定程度上減輕澳門的居住壓力。

間選議員林香生質疑政研室的數據「水份多」、不可信。他指出,人資辦2013年批出5.5萬名建築業勞工,2014年有8.8萬,今年首季有1.3萬,但至今建築業勞工卻不足5萬人。「批咗額黎咗一半都唔到,咁點樣研究?我真係無辦法研究落去!」

劉本立又長篇大論解釋,澳門進入經濟新常態,又要配合國家戰略「一帶一路」云云,做左兩年、原本已經七七八八既人口政策研究要根據最新變化再調整。因為研究室用「負責任」、「嚴謹」的態度做這份報告,「所以遲左一啲啲」。劉本立又喊冤,政研室唔係主觀上要某一年某一月要達到幾多人,而是研究人口變化規律,做過科學的預測模型,希望政府未雨綢繆。

11122501_10205258147885788_784946752_n

提起口頭質詢的間選議員李靜儀並不賣帳,直指「其實今日見到只得你黎,我都知道無乜答案,你肯定又話我淨係負責研究,政策又唔係我定,我根本限唔到」、「經濟發展既嘢一日唔同一日,你要調整到幾時?」

她批評政府在外僱數量上沒有規劃,每年平均增加約3萬人,對澳門住屋、交通需求造成嚴重負荷。她說︰「特首講過2020年澳門人口去到71萬人,這已經遠超過澳門環境承載力。人口又唔控制,外勞又唔控制,旅客又唔控制,堆填區堆到山咁高,自然資源不可能無限擴張。」

訂閱每月紙本