392票「高票」當選 31萬選民無份投票 點睇自己認受性?賀一誠:尊重選舉制度

2019特首選舉新聞集 即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=55849

時間:2019年08月25日 18:18

行政長官賀一誠以392票「高票」當選第五任行政長官,在記者會上,有傳媒指,雖然賀從400名選委中取得392票,但是民間仍有31萬名選民無法投票選出行政長官,他問及賀一誠如何看待自己的認受性?賀一誠回應時強調,一定要尊重現行選舉制度,「而家嘅選舉制度係咁,你叫我再講另外一種方式,我講唔到。有無認受性?我唔知道。」

他亦指,400名選委均來自不同的界別,背後都有不同人去支撐,「係我嘅競選過程中,唔可以因為得400人投票,就去討好嗰400人,唔需要做其他嘢,我唔係咁嘅性格。該講嘅嘢一定要講,該落區嘅我一定認真去做。我舉辦咗好多座談會、公聽會,邊個上嚟我都會見,我唔會拒絕。」

而被問及未來會否只向中央負責,「中央叫你做乜嘢,你就做乜嘢?」賀一誠反駁提問傳媒稱「你理解錯誤」,又叫傳媒「補補課」,指《基本法》規定行政長官有「兩頂帽」,特區行政長官向中央負責,特區政府行政長官要向市民負責,「唔係中央叫你做乜就做乜,行政、司法、立法係特區行政長官嘅責任,對市民來講,你一樣要向立法會負責。」

另外,有傳媒提到,香港特區行政長官林鄭月娥曾在2017年競選時許下「當主流民主不支持自己時便會下台」的承諾,被問及賀一誠會否許下同樣的承諾時,賀表示,作為行政長官候任人,不適合亦不會對其他地區的所謂「承諾」進行評論。

而被問及當屬下官員所作出的政策、措施與民意相違背時,作為行政長官會否「狠心」地向相關官員問責?賀一誠指,有信心官員執行率可以達到他的要求,承諾會帶好自己的團隊,「我係好多地方工作過,好多人同我合作過,我可以包容人哋意見,但亦會提出自己觀點,會攞到共識之後先會去推。我會加強我哋嘅政務溝通,要各個司長同心協力去做好一件事。」他強調,如何帶好一個團隊,才是做政府「班長」的角色,「我相信、有信心我可以做到。」

X

請支持論盡走下去!新聞自由是靠全民來維護的。

支持捐款︰aamacau.com/donation/

廣告:支持獨立報道