兩地資料庫互通? 黃少澤︰你攞回鄉證都要俾資料人哋啦!

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=25211

時間:2015年12月13日 15:15

DSC_0461

【兩地一檢】青茂口岸(粵澳新通道)將試行「兩地一檢」,但執法權爭議、兩地資料庫互通等敏感議題,官方還未有一個說法。保安司長黃少澤重申會嚴格按《基本法》規定,澳門警察不能夠到內地執法,反之亦然。至於如何做到自助過關兩地資料庫互通但又有獨立性,這些高科技問題黃少澤暫時沒有詳述,只稱「你攞回鄉證都要俾(資料)人哋啦!我哋唔係全部俾曬,咩可以互通,咩可以唔互通,要研究審視。」

至於選址問題、過關期間出現問題由哪一邊優先執法等等,黃少澤表示,粵澳新通道要2017年第三季才動工,有關措施仍有很多細節要磋商,明天會與內地公安部討論,目前不能透露太多,也未有定案。「我哋仲有大把時間去傾,我哋仲有好多嘢要傾,唔係話明天就實行,今天卻不說。」

廣告:支持獨立報道