陳亦立︰睇得醫生預咗有風險

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=18157

時間:2015年06月4日 13:13

法院一宗醫療糾紛裁決引起醫療界強烈迴響,連續多日都有醫療團體刊登聲明質疑法院判決。身兼中華醫學會理事長的間選議員陳亦立今日受訪時表示,醫務界並非要翻案,「唔係想將件事搞大」,而是不希望醫療出錯與刑事責任掛鈎,希望透過今次事件令社會認知到睇醫生有風險,「好似去投資,有升有跌,有賺蝕,每做一個醫療行為都有風險。」

DSC_0608

陳亦立說︰「醫療是一個不確定的科學,有好多原因可以導致誤診,有好多人真係可以到過咗身個日都唔知咩事。要通過屍解先能夠確定到佢係咩病。」一些先進的國家,如美國的誤診率都有三成。他認為,醫生犯錯通過金錢上的賠償是應該的,但與刑事責任掛鈎則令個醫務界感到擔憂。「一般診療在正常的情況下,又要告,你話以後邊有人做醫生?……醫療專業不是一個買賣,你俾咗咁多錢,我就俾咁多服務你,如果唔係你就賠返俾我啦。」

陳亦立希望《醫療事故法》能夠盡快出台,代替用刑法處理醫療糾紛。

donation-ad