「未夠秤」觀眾提問

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=10320

時間:2014年08月12日 19:19

學民思潮召集人黃之鋒及發言人周庭,出席由澳門青年動力舉辦的電影「未夠秤」映後座談­會,解答觀眾的發問。

一、「一開始同學會抽水、恥笑你,但不用急於向他解釋,甚麼是反國教,當1年、2年、3年,他慢慢知道你唔係玩玩下,3個月之後就收工摺埋,最後他會被你的堅持打動,他未必完全同意你,但至少會尊重你!」

「放學搞社運」既黃之鋒校園生活究竟係點?身邊既老師和同學又點睇?

 

二、周庭:「左報攻擊我地其實唔駛太上心,輕鬆看待就可以,其實攻擊反而鼓勵左我地。左報點名批評,代表我地做的事有價值,真係做得啱!」

搞社運唔單只意志、毅力同策略,EQ和抗壓力都一樣咁重要。想知被人「勾線」、跟蹤,學民成員點樣見招拆招?再去片~

 

三、黃之鋒:「行動之前要考慮會罰5千定1萬,可能坐一星期還是三星期,如果我願意公民抗命,唔可以做一個會走數既公民抗命者,你就要承擔法律責任……不要經常講香港點點點,澳門未必得,希望大家反思作為一個參與者,如何付出更多。」

廣告:支持獨立報道