媽閣交通樞紐地庫5條車道均損爛 羅立文:不應該出現 惟政府工程多「唔係100%都無問題」

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=97550

時間:2023年01月5日 22:22

媽閣交通樞紐地庫車道路面出現不同面積的損爛。

媽閣交通樞紐地庫車道啟用剛滿一個月後,當局便因所有車道路面出現不同面積的損爛而須進行維修。運輸工務司司長羅立文今(5)日在一公開活動時被問及該事件時稱,自己「當然唔希望發生呢啲問題啦,是唔應該發生嘅嘢」,惟現時政府進行多項工程,難免會出現問題,「即使家中裝修,裝修完會完全冇問題咩?⋯⋯人做嘅嘢,唔係100%無問題」

有巴士司機表示,媽閣交通樞紐地庫車道開放使用三個星期後路面便出現損爛,其中有三條車道,即巴士上客、落客以及出車的道路爛的面積比較大、較嚴重;即使停巴士的兩條車道亦出現不同程度的損壞,面積相對小。

運輸工務司司長羅立文今(5)日受訪。

羅立文回應稱,當局一定會有措施處理該問題,車道結構沒有問題,「所以大家放心」,只是飾面層有損爛,而昨晚(4)已清理。目前當局已聯絡材料供應商,希望供應商下周可以來澳檢查,找到問題所在,「一定會叫供應商嚟睇一睇,聽其意見,再決定如何處理該問題。」

他又指,自己當然不希望出現該問題,當有問題當局定會處理。「我當然唔希望發生呢啲問題啦,是唔應該發生嘅嘢。我哋做呢行,久唔久都會有呢啲問題,人做嘅嘢,唔係100%無問題⋯⋯好可惜發生咗。」

羅立文又指,屬下部門「做緊咁多工程,係唔係全部都冇問題?即使家中裝修,裝修完會完全冇問題咩?實有啲」

問及當局會否追究相關公司的責任時,羅立文則指稱要「冷靜少少」,當局會先叫相關公司來澳檢查,「一定要經過深入研究,聽返各方面的解釋,將決定如何具體處理事件,不能咁快有結論。」

donation-ad