工聯促政府加強監管欠薪問題

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=93359

時間:2022年09月13日 22:22

工聯副理事長蔡錦富回應記者提問。

早前有外僱投訴僱主欠薪3個月,工聯副理事長蔡錦富表示,工聯亦收到本地人遭受薪的個案,該等個案雖不是經常性發生,政府亦應加強監管欠薪問題以免日後出現更多同樣個案。

蔡錦富在今(13)日受訪時表示,疫情下,有些本地企業要求本地僱員出一半薪金或三分之一的薪水,「唔同情況都有,我哋都收到一啲到而家只出咗上半年嘅糧(的個案),可能拖兩個月或一個月。」

他又表示,據工聯所了解,有些僱員了解並體諒僱主的情況,「但係僱員始終都要生活,拖得比較耐,就會嚟到工聯求助,希望同僱主溝通。」

蔡錦富指出,通常經過工會的介入,在與僱主溝通後,僱主或會先支付一部分欠薪,「都仲有啲欠,咁僱員都理解嘅,又唔係無工開。都係有工開,只不過出糧遲一個月或兩個月嘅情況。」

問及工聯所接到投訴個案是否屬惡意欠薪時,蔡錦富則表示,工會無辦法第一時間判斷是否惡意,「要睇番整個的經營狀況,又不是經常性,所以有啲僱員都理解。」

蔡錦富又稱,工聯接到的欠薪投訴個案非經常性發生的,「反而真係因為疫情,突然拖咗,咁僱員都理解、都等得。」對於欠薪問題,他認為政府須加強監管以免日後出現更多個案。

donation-ad