我用100張Edan卡「砌牆」 ——男「鏡粉」Busy的追星故事

2021-12-10 我「老公」嫁咗俾MIRROR 即時報道 專題報道

文:實習記者立青

網址:https://aamacau.com/?p=82279

時間:2021年12月11日 19:19

Busy是澳門「鏡粉」圈內小有名氣的男粉絲,皆因他早前曾一口氣「儲齊」一百張Edan(呂爵安)卡,在自己家中貼出一面「Edan牆」。

「呢個應該係我(追星)目前為止最痴線嘅一件事」,Busy笑言「砌Edan牆」是自己成為「鏡粉」以來做過最瘋癲的事。

從愛聽廣東話歌到「入坑」變「鏡粉」

Busy表示自己一直都喜歡聽廣東歌,無意間聽到AK(江?生)的《蝸牛》,「當時覺得首歌幾好聽呀」,Busy開始留意到MIRROR

而真正讓Busy「入坑」的其實另有其人——Jer(柳應廷)。在聽到Jer今年所推出的《狂人日記》後,Busy感覺自己受到了震撼,「第一次聽嘅時候係覺得廣東樂壇竟然有啲咁『痴線』嘅歌,而呢個『痴線佬』(Jer)又駕馭到」。由此開始,Busy開始「考古」有關於Jer的其他作品、Live(現場表演),不論是Jer的唱功或是歌曲的製作班底都正中他的喜好,「之後就返唔到轉頭。」

Jer就成為我第一個鍾意MIRROR嘅人,佢帶領我去認識佢哋十一個。之後就開始留意MIRROR更多新聞,一個個咁了解佢哋。睇返佢哋節目、想了解佢哋嘅吸引之處……最後追埋《調教你MIRROR》,就覺得我真係好鍾意呢十二個仔仔。」

Busy稱,自己追「鏡仔」後,讓自己和許久未聯絡的舊朋友突然多了一些共同話題,「有好多好耐冇見嘅朋友,突然因為大家都鍾意MIRROR而多了話題」。

身邊的其他朋友見到Busy如此「沉迷」,亦會主動向Busy分享有關MIRROR的消息。不僅如此,Busy在加入後援會後,認識到了許多志同道合的新朋友,亦因此而感覺到自己在追星路上有了許多陪伴。

Busy收集了許多有關JER(柳應廷)的應援物品。

如今Busy經以「入坑」接近八個月,「鏡仔」是Busy第一次如此投入地追星的對象。

我「老公」嫁左比MIRROR導致婚姻破裂?

Busy:「前妻」唔反對我追星

Facebook群組「我老婆嫁左比MIRROR導致婚姻破裂關注組」,群組已累積達三十四萬七千多名成員。

在香港,有一班女「鏡粉」的男朋友和丈夫,因另一半只顧追星,感到備受冷落、「深受其害」,因而成立的一個Facebook群組「我老婆嫁左比MIRROR導致婚姻破裂關注組」,並挖苦地戲稱自己為「前夫」。群組在成立初期即引發不少人加入,一眾「前夫」在群組內大吐苦水。截至今日,這個群組已累積三十四萬七千多名成員。

Busy作為有婦之夫,問及他另一半對其追星的態度。Busy回應稱,其實自己太太也喜歡Edan,並不非常熱衷。

不過對於Busy追星這件事,太太並沒有太大意見。甚至「前妻」會主動轉載有關MIRROR的消息給BUSY,更試過專程為他搜集「鏡仔卡」和餐盒。

「我覺得佢係支持我嘅,至少佢唔反對我追星」,Busy說。「事實上,我都唔會好主動同佢講太多鏡仔嘅嘢……因為見到香港GROUP嘅『前夫』真係好辛苦,唔想比佢覺得我煩到佢」,Busy有時亦會注意避免太過火,引起另一半反感。

至於其他的家人對於他追星的看法,Busy表示,家人給自己很多自由,比較少過問,「佢哋(屋企人)都唔認識呢十二個仔仔,如果有日佢哋問起,我當然會樂意介紹」。

不論性別、年齡「鍾意就係鍾意」

Busy:能陪著偶像成長是一件非常吸引人的事

一說到「鏡粉」,大多數人首先聯想到的形象可能都是女性。Busy也分享了自己作為男性,在追星時曾被誤認為「前夫」的有趣經歷。

Busy試過和其他粉絲「交收」物品時,對方見面時一臉驚訝道「咦?男仔嚟?」。被錯認為是「前夫」時,Busy還要向對方解釋「唔係呀、唔係呀,我真係男『鏡粉』嚟」。

Busy更遇過被熟人撞見他在快餐店收集炸雞盒,「有個朋友嘅朋友認得我,同我唔熟嘅,佢見到我喺M記坐喺度抹M記個雞盒,佢就以為係個『前夫』幫老婆抹雞盒」。

Busy將收集到的炸雞盒DIY成為裝飾品。

Busy看來,其實不需要、亦不應該為追星這個行為貼上性別標籤,「不論男女老少,其實都可以鍾意偶像,女仔可以鍾意女性偶像,男仔都可以鍾意男性偶像,鍾意就係鍾意」。他又指,其實許多「鏡粉」都來自不同年齡層,大家都不會覺得追星是「好怕醜,同埋好唔見得人。」

MIRROR作為「養成系偶像」,對於粉絲能夠陪著十二名「鏡仔」成長,Busy覺得這是一件非常有吸引力和開心的事,「呢一班小朋友由三年前冇人睇好,到一步一步改變成個香港樂壇,令到樂壇有返起色,真心好厲害。」

Busy表示,自己喜歡「鏡仔」的最主要原因是他們的實力和作品。但其實,他也常會看一些「CP」影片,例如「Jerdan」(柳應廷、呂爵安)的互動。

CP」是「couple」的縮寫。一般而言,粉絲會將自己喜歡的兩個偶像之間如情侶般的親密互動製作成「CP」影片,並冠上特定的「CP」稱號代指二人的關係。粉絲文化中的「CP」概念,相信是由「ACG」二次元同人文化中的「配對(Coupling)」衍生而來,即「在腦中想像角色的戀愛關係」,任何性別之間都可以使用。

Edan牆」大功告成

Busy用一百張Edan卡貼出一個「Edan牆」一舉,讓他在澳門「鏡粉」圈內「響朵」。

Busy與「Edan牆」合照。

Busy笑指,自己本來是打算要「砌Jer牆」,但顧慮到太太比較喜歡Edan,「砌Jer牆嘅話可能佢會唔鍾意,而且戈期Edan卡真係好多」,所以最後決定要儲一百張Edan卡,「(最後)好多人都放卡比我去砌呢面牆出嚟」,他亦十分感謝許多澳門「鏡粉」的支持。

最後,「Edan牆」大功告成,Busy將這件事分享到自己的Instagram story上,幸運地,Edan似乎也看到了Busy的「Edan牆」。

訂閱每月紙本