議員冀當局「恒常性」開放經屋申請 賀一誠反問:何謂「恒常性」?

即時報道

文:記者小聚

網址:https://aamacau.com/?p=81549

時間:2021年11月18日 4:04

青洲坊經屋群

行政長官賀一誠昨(17)在回應直選議員李良汪問及當局會否「恒常性」開放經屋申請時表示,政府會開放經屋申請並以及給予申請者一個期限。其又反問,「何謂恒常性呢?即係日日申請,日日有屋俾佢(申請者)?而家(政府)開放申請(經屋),政府一路起落去或起好啲樓,等啲人一申請就即刻有樓呢?」

賀一誠又強調,政府必須認真研究經屋需求,再按需要建公屋。同時,當局需做好土地資源分配,確保下一代亦有足夠的土地資源。「唔好浪費資源,唔好我哋呢一代將所有土地全部用晒」。其又承諾:「有(經屋)需要我一定會起,我一定會起」。

行政長官賀一誠

多名議員於昨天的2022年財政年度施政報告問答大會上關注經屋議題,包括經屋售價的訂定、數量以及開放申請事宜。期間,賀一誠在回應相關問題似乎幾「勞氣」。

李良汪認為,當局有條件「恒常性」地開放經屋申請,讓有需要居民上樓有期,不用等。另一直選議員鄭安庭認為,政府應因為現時經濟不景而對經屋售價的訂定標準有所調整。

賀一誠在回應回應李良汪時又表示,土地資源有限,不能用所有土地建經屋,「若恒常性係一申請就即刻有屋住,呢個唔係我哋嘅政策, 但有個期限俾申請者。」又指,社屋的申請已是「恒常性」。

他又稱,現時公屋佔全澳樓宇25%,而私樓則佔75%。一旦當局完成2.4萬公屋單位興建,全澳門則有25至26萬單位,擔心屆時或出現過剩。「有冇咁多人住呢?你(李良汪)後生,你唔懂,我哋經歷過皇朝300蚊/呎都無人買,呢個都係我哋要汲取的」。又稱,當局在投入土地資源時必須要配合得好,按需要去興建所需經屋量。

至於有關經屋定價,賀一誠回應指,當局須按法定標準去訂定以及聽取有關意見,並非由行政長官自行決定。

donation-ad