特首呼籲市民理智評估是否要填D區

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=64715

時間:2020年09月15日 21:21

特首賀一誠今(15)首次回應傳媒問及有關政府計劃以填新城A區與澳門半島東北側之間的水道取代原計劃的填海D區。賀表示,A區水道填海計劃仍是構思階段,未拍板,仍待中央審批。但他反問,「CD區是否真的適合填海?而家可以思考,而家C區已見水面,是否理想嘅填海規劃?大家要去作理智嘅評估」。

目前,政府正為「澳門特別行政區城市總體規劃(2020-2040) 」草案及「輕軌東線方案」作60天公開諮詢。本月初運輸工務司司長羅立文透露,特區政府已向中央申請填新城A區與澳門半島東北側之間的水道以取代原計劃的填海D區。 再次被問及以填A區與澳門半島東北側之間的水道取代D區時是政府幾時構思出的計劃,賀一誠表示,看到C區填後的情況使政府有了新構思。又反問填CD區是否合適及理想。「大家可以睇睇,C區己填出嚟,理唔理想?若大家認為咁可接受,D區隨時都可以填,但係填完之後就冇呀」。

賀一誠又表示,政府考慮到A區缺乏綠地區及公園故向中央建議填A區與澳門半島東北側之間的水道,讓A區市民將來都可以用到該資源。

政府較早前曾表明,一旦中央批准,該一地段填好後會發展成綠化區。賀一誠指出,A區有 1.38平方公里土地,預計 96,700人口,有 3.2萬戶。 「(A區)是石屎森林,冇綠化區俾A區嘅市民遊戲或休息。A區完全冇公園嘅空間,只有馬路。咁係唔係適合長久、可持續發展嘅住宿呢?」又指,A區居民不單需要住宿,而是一個更好的居住環境。 「市民真係要考量下,而家有呢資源,可以調撥更好地發展更好、舒適嘅生活,呢個係我地嘅考慮。」

訂閱每月紙本

位於氹仔北岸、介乎舊澳氹大橋至友誼大橋之間D區