天然氣取代石油氣? 羅立文︰唔好諗啦!已有好多掘路投訴

2020年度施政報告新聞檔案 即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=61245

時間:2020年05月6日 22:22

間選議員葉兆佳指出,本澳引入天然氣多年,但仍未有加氣站,建議政府建設天然氣公共加氣站。運輸工務司司長羅立文表示,天然氣加氣站地點選址固然是個問題,合同中沒列明加氣站,而是列入合同的附件,認為「有啲鬼祟」。

至於是否可用天然氣取代石油氣,羅司直言︰「澳門唔好諗啦!現時已經有好多投訴掘路工程。地下落邊乜鬼嘢都有!一鋤落去,實會中一樣嘢!」對於間選崔世平提出開闢輕軌路線在舊區地下行走,羅立文表示︰「我都鍾意車行下面,唔行天橋;亦都鐘意人行下面,唔行天橋,但一講地下,就好淒涼。落邊乜都有!」

間選議員陳虹關注會否興建倉儲式停車場,羅立文回應稱,建設倉儲式停車場並無問題,但市中心的土地未必適合建設,因為車輛排隊等候停車,容易造成交通擠塞。他又認為舊區最缺乏停車位,但舊區缺乏政府土地,而已收回土地的位置大部份都不適合建設停車場。

donation-ad