石排灣居民到賀辦遞信 促取消石排灣危險品倉選址

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=55349

時間:2019年08月8日 15:15

一班石排灣居民到行政長官候選人賀一誠競選辦公室遞信,要求撤回石排灣臨時危險品倉選址,取消對石排灣選址的環評工作,將原來的選址規劃成文娛康體設施,並建議在新城E1區規劃永久危險品倉庫,達成三方共贏的目標。居民代表梁博文表示,既然政府已規劃在新城E1區興建永久危險品倉庫,「點解唔盡快去做(E1區危險品倉),而係要花錢、花時間去做(石排灣)環評,而且仲要將兩幅咁近民居嘅土地一齊去做環評?我哋難以理解。做得環評嚟,E1區可能已經規劃好,起好咗啦。」

梁博文亦指,近年石排灣的居民及車流愈來愈多,但政府仍打算將全澳的風煤樽集中在石排灣擺放,亦一直以環評作為拖延的藉口,「你(政府)有無諗過我哋居民出行嘅安全?呢個完全係城市規劃嘅失敗!」又指石排灣居民過往曾向政府、立法會及市政署遞信,亦曾經舉辦過集會、遊行,期望賀一誠可以反映居民意見,盡快落實E1區永久危險品倉,而非延續前朝的決策。

訂閱每月紙本