區錦新質疑第四通道隧改橋 羅立文:15年底已決定 絕無私私縮縮

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=50879

時間:2018年12月6日 22:22

【施政辯論】日前建設辦刊登第四通道工程招標公告,最長工期連同設計合共1440個工作天,將在明年2月27日截標。在立法會運輸工務領域施政辯論中,多名議員都關注到興建第四通道的情況。其中直選議員區錦新就指,當初社會討論到第四通道時,大部分意見都認同要以隧道方式興建,以解決惡劣天氣通行的問題,但最終政府決定興建橋樑,但之後政府卻又提出以隧道形式興建第五通道。他認為,其實以隧道形式興建第四通道就可以解決惡劣天氣通行的問題,「根本唔使再諗第五通道,呢個係搵工夫嚟做,究竟個邏輯係點?我唔知。」

他又提到,第四通道與輕軌東線各有各做,若將輕軌東線與第四通道連接,可以節省許多成本,「我唔明政府點諗,係咪真係有啲人話唔開多啲工程點賺到錢?我唔係好明白。」

運輸工務司司長羅立文就反駁區錦新指,早在2015年底已到立法會解釋政府已決定以橋樑形式建第四通道,「你忘記咗?而家你就話我哋私私縮縮,2015年尾已經講咗。」他又認為區錦新所言有很大問題,指他批評的問題全部集中在運輸工務司未做、做得慢的東西,「或者你代表嗰幾個人好鐘意聽你咁講,但今日有12個部門係度,我覺得我哋唔係咁差、唔係咁衰、唔係咁蠢,你永遠唔會話我哋做嘢OK,話我哋做得好、做得慢嘅就會講。」

訂閱每月紙本