再回應安置格力犬 自說不給問  梁安琪︰唔想俾人問啲唔正當嘅嘢

即時報道 救救格力犬新聞檔案

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=47556

時間:2018年07月6日 16:16

逸園狗會遷離在即,社會關注狗會將如何安置未被領養的格力犬。逸園賽狗公司執行董事梁安琪今受訪時強調不回答問題,「我就講我要講嘅嘢」。她說,民署已公佈狗隻領養資料,狗會每兩日便會向民署報告更新狀況。又指政府與狗會已增設熱線,市民可致電查詢了解真實情況。「所以,有好多嘢,你問我,我都唔可以答得實你。」有記者想追問時,梁安琪即打斷發問說︰「我就唔想呢,俾其他人嚟抽水,問啲唔正當嘅嘢。總之,我依家答嘅嘢,希望大家去網址到睇。」

Anima-澳門愛護動物協會一直希望可以介入協助格力犬尋求領養,不讓格力犬淪為不法之徒的生財工具,但狗會一直拒絕合作,梁安琪更多次不點名批評某些團體別有用心。

被追問為何狗會不與動保團體合作安置格力犬?梁安琪指,狗會與政府進行溝通協商,希望有可行方法救狗,至於與其他團體合作則未有定案。有記者問到,為何如此抗拒與動保團體合作?與動保團體相比,誰的信譽更好?梁安琪說︰「呢樣嘢我答唔到你,我哋係睇住民署聯絡,有熱線電話,呢幾日有三個開放日,民署都有答覆。」

但翻查資料,「賭王」何鴻燊的長房孫女何家華早幾年曾擔任Anima的行政會主席以及榮譽主席,狗會幾百隻格力犬的命運,未知是否與「豪門恩怨」有關?

梁安琪曾表示︰「如果我開到聲, 朋友一人一隻狗都搶住領養」,不需外來人多管閒事。有記者問及,為何現時安置格力犬會如此艱難?是否朋友不可靠?梁安琪則轉身入電梯不作回應。

相關報道︰

養格力犬過世都得?

梁安琪反問︰無地方點養?

https://goo.gl/bUfnfw

廣告:支持獨立報道