養格力犬過世都得? 梁安琪反問︰無地方點養?

即時報道 救救格力犬新聞檔案

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=47239

時間:2018年06月25日 16:16

逸園賽狗場須於下月 21日前遷離,社會關注600隻格力犬的安置問題。逸園賽狗公司執行董事梁安琪受訪時表示,會繼續與政府探討安置方案。但現時距離遷出現址的時間只剩下不足一個月,被問到是否夠時間安置所有格力犬?梁安琪說︰「我都唔知點做,不如你教下我。」至於早前曾放話︰「我養一世都得!」梁安琪則重申︰「有地方咪養囉!佢哋係生命嚟架,如果我無地方點養呢?」

她又稱不會「大貪」要求政府撥地,只要有地方可讓格力犬生存就可以,「俾咩地方都唔緊要,我就可以養佢哋。」又指集團只有狗會這塊地,沒有其他地可以做。梁安琪又認為,雖然狗會將要遷出,但現時政府仍未有確實的狗場再利用規劃,是否可探討待有確實規劃時再遷離,讓格力犬可繼續在熟識的環境居住。「咁個啲生命住咗咁耐,佢哋個家係個到,佢哋真想係個到住架!」

逸園狗會推出退役格力犬領養計劃,剛過去的兩個星期日都舉辦領養同樂日。梁安琪稱,據了解昨日活動有50多隻格力犬被申請認養,狗會需時檢視所有申請。她形容有不少領養人士「真係對狗有愛心」,「即唔係話借狗籌款,叫人哋俾錢先養,唔係呢啲。」她稱,今晚狗會網站會有關於領養計劃的新資料公佈,「我哋啲嘢好公開」。

訂閱每月紙本