論壇怒轟「牛肉乾」加價建議如同打劫 李仲森︰強迫罰款 搵埋唔夠俾政府

2018-06-15 交通修法,撤! 即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=46979

時間:2018年06月10日 16:16

澳門論壇今早就探討「牛肉乾」加價及修訂《道路交通法》等問題。台上台下一致鬧爆政府政策「離地」,完全不理澳門泊位不足,公交系統欠完善,揸車出行是澳門居民的剛性需求等現實情況,當局一味靠罰,還想大幅調升罰款,如同「打劫」無分別。

有市民反映,現時家庭每月在「牛肉乾」上的開支「千幾蚊實走唔甩」,很配合政府公交優先政策,假日都盡量不揸車,「但唔揸仲死,屋企樓下成兩架車抄牌,我哋唔係想亂泊車,而係無合法車位俾我哋泊。」又批評政府不斷將原本合法車位變成違法泊車,「捐窿捐罅畫晒黃線,咁我哋泊去邊啊?不如搬埋架車上屋企啦!公交又搞唔好,返工時間七點幾,邊個搭到巴士返工啊?實遲到啦!到時又入邊個數?」亦有市民批評,政府對無法無天的違規的士「隻眼開隻眼閉」,卻選擇性懲罰小市民。

電單車從業員協會大會主席李仲森形容,修法建議調升違泊罰款是「強迫性罰款」,如同「打劫」無分別。「普通市民每個月要五、六百蚊罰款的話,正式係民不聊生,搵埋唔夠俾政府罰。」他稱,大多駕駛者都願意合作和守法泊車,只是澳門沒有足夠且靠近民居的合法車位。

李仲森又批評,澳門官員最擅長將原本合法的事情變成不合法,然後處罰市民,卻沒有方法解決澳門交通的問題,形容官員手法非常粗鄙。「道路交通法,越改越差,只是一味加重罰則,咁改善咗啲乜嘢呢?616(遊行)係咩事件?係政府迫到市民像滾瀉的熱水,我哋先出嚟反對。澳門人是順民,好希望澳門和平,過得好好哋,點解要搞咁多反響出嚟呢?」

民建聯理事長李良汪認為,政府建議調升違泊罰款欠缺科學理據基礎的支持,「點解係調升一倍?人哋香港都只係25%。」他認為,當局今次的建議並非拋磚引玉,而是拋磚引「怒」。他說,市民並非要將違泊合法化,而是要政府完善優化居民的出行系統。

交通諮詢委員會委員劉偉強認為,調升違泊罰款對駕駛者,尤其職業司機不公平,他不認同加大罰則便可起到阻嚇作用。認為政府推行政策要和諧友善,應設法創設更多泊車位,而非令市民被迫違法。

社會綜合研究學會會長葛萬金認同建議對醉駕、毒駕和超速駕駛等提高刑事處罰力度,但指出調升違泊罰款要視乎民情和本澳實際道路狀況。

廣告:支持獨立報道