公務員評核新方案 我有話說……

2017-12-21「優異」限一成 公平唔公平? 專題報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=44116

時間:2017年12月22日 15:15

資料圖片

Eric 無啦啦整個比例出黎根本就係分化同事。至少有三至四成人只有三分,依加工作上都合作得好嘅人,到時點做嘢?我唔做低你,咁咪我得三分?

Nathaniel 好多契仔唔使點做都年年有4或5分,但好多職員就俾個3分佢,其實政府工評核標準從來取決於埋堆擦鞋績效同能力,現在只是將佢制度化,信不信由你。

Weng 每項政策訂出黎都優點同缺點,呢樣野搞出黎究竟有咩好處先?學生測驗明明全班攞90分,老師同學生講因為學校制度唔比咁多同學一齊攞90分,咁叫學生點努力讀書呀,咁唔係真正嘅造馬?學校係社會的縮影,如果呢個制度落實,咁應該叫教育局長都要學校咁做la,等班學生早d知道出黎做野係咁玩法,仲要係政府,真係人唔笑狗都吠。

Michael 係咪要同下屬講:「你工作出色,表現優異,只是欠左小小運,下年繼續努力!」?咪玩啦。

Sam 有啲評核人連佢啲?平時做啲乜嘢佢都未知,點評。

Vanessa 九成公務員用心工作係比例不正常?!

Bridget 俾5分要寫報告解釋,從來唔多主管肯做,嫌太麻煩,下屬都可以嫌上進太麻煩而唔做,結果好多冗員。

Woody 配額評核,撕裂和諧,製造不公平,製造主管濫權。

Dick 又話科學施政,完全都唔科學

Johnny 其實講下主管評核好過啦,主管的評核才要諮詢,有些主管為何可以年年續任,為何得到某個分數?可否公開一下理據?大家評下。

羅大佑 評核前要先制定指標,指標是要能夠量化的(Quantization)及可量度的(Measurable),上司每半年與下屬檢討一次對達成指標的狀況及提出改善的方法,不能到年底才一次過評核,因為下屬有權說「阿Sir, 你早D同我講我會做得很好的,你做年結先講,對市民對部門及對我都唔公道喎」。上司接見下屬時應該以禮相待,表揚下屬做得好的地方,坦率告訴下屬那些地方需要改善。

廣告:支持獨立報道