社主經輔不合時宜? 羅司︰政府決定無改變

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=42714

時間:2017年10月16日 18:18

政府早前公佈的公屋需求報告顯示,未來經屋需求較社屋需求為高。「社屋為主,經屋為輔」的公屋政策是否不合時宜?運輸工務司司長羅立文表示,「社屋為主、經屋為輔」的大方向不會改變。「呢一個政府,你哋清楚過我,呢個政府已經決定咗,同埋做咗呢個選擇,係社屋為主,經屋為輔。呢個政府係無改過。」被問到政策不能改,是否特首意思?他說︰「唔係,呢個係政府意思,無話係特首既意思。」

今次的公屋需求報告備受社會批評低估經屋需求量,有誤導市民之嫌。運輸工務司司長羅立文說︰「有不同睇法,唔係百分百同意係無問題。」公屋需求報告會至於每5年更新一次。他又承認,公屋供應短期滿足不了需求,但長期能夠滿足,「只要大家有少少耐性,等一等就可以」,他又承諾,今年內會公佈公屋供應的時間表。

訂閱每月紙本
相關報道︰
十年後公屋供應足夠有突?
吳國昌︰假數字誤導市民
 
報告稱十年後公屋供過於求
李靜儀憂政府有借口拖慢建公屋
經屋幾時重開申請?
山禮度: 預計最快1至2年內
報告︰十年後公屋總需求或增至4.2萬戶
2023年前可滿足所有公屋需求