花城鴻圖偉業大廈業權糾紛未平息 馮志強:管委會繼續擺 我繼續拆!

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=34248

時間:2016年09月30日 19:19

img_5765

氹仔花城鴻圖偉業大廈商場業權糾紛持續多年,一直未有平息。月初,發展商派人到商場拆走大廈管委會裝置的廣告板,管委會主席劉錦釗在場錄影期間被發展商馮志強推倒在地不適送院。事後,管委會召開記者會,批評商場內的百佳超級市場多年來都無交管理費,發展商馮志強多次要求其他商戶離開,批評馮志強「大霸道」。而馮志強當日亦在報章上刊登廣告,重申自己為商場業權人,管委會須在時限內拆除未經發展商同意安裝的廣告及舖位,否則會清拆並追討相關費用。管委會與發展商中寶發展公司各執一詞,事件至今仍未獲解決。

馮志強今日出席中總國慶酒會後被記者追問業權糾紛時指,大廈住宅及商業部分的業權各自獨立,不能混為一談。無論商場出入口、逃生出口、消防、電機等都是分開設計的,業主管委會無權管理商場部分,更無權將商場空間出租予其他人。業主批評發展商用鐵鍊封鎖「佢哋嘅地方」,馮志強反批:「咩佢哋嘅地方啊!呢度係商場出入口,佢係入邊間舖位租畀人,合唔合理?嗰度係緩衝區,好多人出出入入。」又指事發後雙方未有討論過相關問題,「邊有得傾,呢啲牛皮燈籠,傾嚟做乜。」

馮志強亦批評,大廈管委會出租舖位牟利,與管委會的職權不相乎,「管委會成立嘅目的係乜嘢?係對管理公司有監管,唔係攞嚟牟利嘛。你將我嘅哋方攞嚟牟利,點講得通?」馮志強更指,若果管委會繼續在商場範圍設置廣告燈箱及出租舖位,必定會再度前往清拆「你咪搞囉,我又拆。我份人就係:受軟不受硬,你硬我仲硬。(記:擔唔擔心形象受損啊?)我又唔覺得喎,據理力爭,有乜邊個怕邊個。」

鏡湖醫院主席過大海做手術 信唔過自己醫院?

另外,早前有報章報導,身兼鏡湖醫院慈善會主席的馮志強竟然不「幫襯」自己醫院,反而到香港養和醫院求診。馮志強指,由於本澳的心血管手術病例少,手術室醫生「生手生腳」。反之香港的心血管手術「工多藝熟」,故此便到香港做心血管手術。被問到有小病小痛時又會否到鏡湖求診?馮志強笑言:「小病就去便民(藥房)叫個藥劑師執藥就得啦!(記:你自己都信唔過鏡湖?)你自己講㗎!我無講啊!」

donation-ad