武林群英會驚現山寨少林寺 網民︰盂蘭節祭品做得精美

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=32916

時間:2016年08月8日 18:18

DSC_1454_副本

由社文司牽頭耗資2千萬的首屆「武林群英會」即將開鑼,塔石廣場近日出現少林寺、功夫嶺等山寨佈景板,「嚇親」不少市民,以為是七月盂蘭節的紙紮街衣,引起一陣熱議。

社文司長辦公室主任葉炳權受訪時表示,每個設計師都有自身的品味。「至於山寨唔山寨,我諗每一個地方,或者我哋所做的活動,都是希望推動武術發展……打造成旅遊項目。」他又稱,自己曾途經塔石廣場,認為場地布置仍未完成,難以評論,但社會有不同意見,相信體育局會吸取意見後,日後再舉辦同類型活動時會有所完善。

網民點評精選︰

「而家d紙紮祭品又做得幾精美wo!」

「下,仲以為政府趁鬼節買左堆紙紮燒唔切,搵個地方放住先。」

「朝早武林大會,夜晚盂蘭醮會,一雞兩味」

「盂蘭節氣魄更壯,盂蘭盛會心中不必驚慌!」

「為促進多元旅遊,吸引不同世界的旅客,推出澳門全新活動–《澳門國際街衣節》,結合盂蘭節,相信可發揮協同效應。」

「紙紮嘅質感做得好强,好好,唯一要批評嘅係做少咗一條「奈何橋」,少咗啲藝術靈魂。」

「先唔從美學既角度去睇呢d「藝術品」,其實無能力做少d係無人會話你架,e加十足十求其擺d野出黎要搶錢咁款,破壞力超強既破壞社會文化C~」

廣告:支持獨立報道

DSC_1452_副本

DSC_1453_副本

DSC_1456_副本

DSC_1464_副本

DSC_1468_副本