管理電信特許資產非CTM莫屬? 徐德明︰可能係誤會

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=31941

時間:2016年07月10日 20:20

DSC_0935_副本

政府與CTM簽署的「5+5」特許資產服務合同將於年底屆滿,政府稱倘不與CTM續約需賠償巨款,引致社會譁然。澳門電訊行政總裁潘福禧早前稱,CTM最適合繼續提供服務,若政府冒險另覓新的營運者管理特許資產,對澳門未必最好。

Mtel電信有限公司行政總裁徐德明說︰「非佢莫屬,第二個唔會做得咁樣,我相信政府聽到呢啲說話,佢地係有好高智慧去睇呢番說話。」他認為,澳門有能力的電信營運商比比皆是,有關言論可能是「誤會。」他說︰「你會唔會懷疑中國電信係唔識得管啊?全球最大的固網營運商,在內地超過幾多億的客戶,會唔會懷疑呢?和記在香港有覆盖面咁大的網絡,你會唔會懷疑佢呢?Mtel我哋都係青出於藍,幾十年睇住澳門電信的發展。我覺得係誤會。」

電腦學會理事長陳永健出席聚賢同心協會舉辦的研討會時表示,電訊網絡屬於特區政府的特許資產,不應由電訊商管理。每一個電訊商都是網絡使用者,為有效監察、公平、減少人為錯誤和舞弊,網絡不應交由電訊商營運。

電信技術及資源管理廳長梁燊堯表示,明白到業界和市民都希望網絡服務可以更高速、有效、便宜,以及引入更多競爭,當局會盡力回應社會訴求。他稱,運輸工務司司長羅立文之後會到立法會作進一步解說。

DSC_0933_副本

另外,Mtel按規定需要在今年內完成七成的網絡覆蓋率,一八年底前達到九成九。徐德明表示,目前澳門區覆區率已經突破六成,路環和氹仔亦分別突破五成,若果今年暑假的舖路工程申請順利,有信心可於年底達到七成的要求。他又稱,在近兩三個星期都不斷同政府溝通,但在協調過程遇到一些阻滯。

被問到政府鼓勵新經營者加入市場競爭的政策是否足夠時,他說︰「能唔能夠鼓勵,又或者政策傾斜,我諗大家都有目共睹的。一個新營運者進入市場應該係點?周邊國家係點?大家都知道。特區政府最高領導人幫我地簽署咗呢份牌照,理論上其他各個部門都知道,都會去互相協調,唔係有啲部門話覆唔覆盖唔關我哋事。咁我地會有少少尷尬囉,咁即係點啫。高層都按合同監管我地做,但有啲部門之間既協作就係咁樣。我地都係好相信政府支持呢件事。要繼續推廣智慧城市,無第二個固網營運商,實際對澳門整體都唔係有利的事。」

訂閱每月紙本