譚俊榮扮開放  避談傳染病大樓隱瞞挖山  

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=28826

時間:2016年03月30日 20:20

12899803_10208090545636800_1463920_n

 

山頂新傳染病大樓被揭隱瞞挖山,整個規劃至今仍是不清不楚,上至特首、下至司長都拒交城規會討論。社文司長譚俊榮今日首次回應事件,繼續自我感覺良好,硬銷大樓「好安全」、高度「合法」,兜兜轉轉超過10分鐘避談隱瞞挖山一事。他又反駁:「你哋一直質疑特區政府,係度同我哋爭論係無意義。我相信大家唔需要一路指出點點點唔安全,根本就係好安全,大家驚咩呢?」

在場記者迫問衛生局一早聲稱大樓設計經已完成,為何遲遲不公佈完整規劃和設計圖?究竟傳染病大樓是否存在秘密?譚俊榮見避無可避,就將個波踢番俾衛生局,「政府非常願意公開,各位有需要的話,我可以同李展潤局長講,請佢公開俾大家。(記:點解之前唔主動公開?)呢個係衛生局嘅工作。(記:你係監督實體都唔叫佢公開?咁衛生局係咪失職?)唔可以話佢失職嘅,係可以公開嘅。我哋點會唔尊重市民知情權?」

何不遷離島? 譚:大家聽唔入耳

至於社會一直質疑傳染病大樓及離島醫院的落成日期都是2019年,為何不能將傳染病大樓遷往離島醫院?譚俊榮稱山頂傳染病大樓將來除了收傳染病人外,亦可給其他科室的病人使用,他又說已經解釋咗好多次,只是「大家聽唔入耳」。他又指傳染病大樓的圖則與離島醫院不同,「一個係山,一個係平地,高度唔一樣。」

他又歡迎3位議員就新大樓計劃提起辯論動議:「我不知幾想去立法會解釋清楚。」

廣告:支持獨立報道

 

【黑箱規劃】
愚公移山 官方帶頭闖關!
衛生局隱瞞市中心將大規模開挖山體
http://goo.gl/WpWUjZ

開山劈石依法只可建35米
放高9米新傳染病大樓要僭建?
http://goo.gl/4sgH5W

有理據就不要避城規會
陳德勝:別亂扣帽子說少數人唔支持你!
http://goo.gl/To5Nti

專業傲慢!郭昌宇:新傳染病大樓無折衷方案
http://goo.gl/Bpiqya