老麥又獻計:政府入市買私樓轉租市民

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=26705

時間:2016年02月1日 18:18

IMG_7699

 

立法會口頭質詢討論公屋政策,出名「多計」的直選議員麥瑞權今次竟然勸政府入市,投資房地產做包租公,唔使再傷腦筋搵地、研究新類型公屋,「政府與其用儲備投資廣東省,不如成立跨部門基金,係澳門買私樓,再租俾市民做公屋?」老麥又認為,此舉一家便宜兩家著,除了可為政府「資產增值」,令居民不用捱貴樓,亦有助本澳的租金回落,「如果政府係沙士時期係皇朝區買成棟商業大廈,而家就唔使捱貴租啦。」

可惜這條「絕世好橋」即場被運輸工務司司長羅立文秒殺:「政府唔係企業老闆,做乜都要依法,唔可以想點就點。」議員區錦新即場暗串有人勸政府入市接貨,整多條隊排豪宅根本無理據,提醒政府「小心唔好踩落個氹!」

雖然被當場打臉,但老麥依然面不改容,落足嘴頭繼續推銷,建議政府放寬樓宇高度,俾發展商起多幾層,到時政府可購入再租俾夾心階層。羅立文回應不囉唆,直指無可能,「我想你比我更清楚,街線圖話可以建30層,哪有承建商不起足30層?個個都希望起到盡,不要說再加5層,起多1層都無可能!」

廣告:支持獨立報道