大狀狂認錯 歐安利:對唔住!我都俾政府呃左!

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=24997

時間:2015年12月10日 20:20

12351298_10207193192803540_268110788_n

間選議員歐安利大發雷霆,指俾政府欺騙了。

  

「假如一層樓差個廁所未起好,係咪要收番?假如已經做好晒地基,係咪要收番?已經批左開工紙,銀行做晒按揭,係咪要收番?係咪大左肚叫佢唔好生仔?俾得開工紙就等於大左肚!」 一聽到《土地法》已經閂晒所有門,政府不接納任何理由豁免收回到期土地,當日有份投贊成票的大律師歐安利越說越激動,多次重申「我都俾人呃左!係呢度我要公開同社會講,對唔住!」

 澳門唔係只得土地法48條!

歐安利少有大發雷霆,怒指做了議員超過30年,贊成修改土地法真係做錯左。當日討論土地法,他已經質疑「公眾利益道門咁窄 (指豁免賣地的條件) ,全部都要公開競投,唔俾番少少權俾特首,有問題!」時任運輸工務司司長劉仕堯話無問題、到時會有辦法處理,令大狀被「跣」左一鑊。現在政府指「海一居」情況不屬於公眾利益,必須收回重新拍賣,他才如夢初醒:「澳門唔係只得一條法律,唔係只有一棵樹,要睇一個森林!我以為唔會發生咁唔公平的情況,現在所有門閂晒,我又俾人呃左!要講句對唔住!投左贊成票我都有責任!」

 他又抨擊政府不想面對問題,批評劉仕堯主政7年期間很多發展申請石沉大海,有地段申請了7年都未批出。現在政府怕再有收地事件,幾個部門都在為幾個快將到期的樓盤趕批入伙紙。

12367056_10207193155082597_1679722077_n

官委議員 黃顯輝

護法大發雷霆 白武士現身

同是大律師的官委議員黃輝顯也出擊,指羅司長堅持「擇善固執」,但民法精神不能光看字面解釋,要解決三千業主的痛苦必須修法。他又激動的說,根據《樓花法》,做得臨時登記塊地就有條件自動續期,連聲線也有點抖震。

  立法會一片排山倒海修法之聲,間選議員鄭志強就反高潮變身「白武士」,對羅司表現激讚,又勸兩人:「大狀!歷史返唔到轉頭,個法律係我地呢度過既…….」( 鄭志強發言詳見另文)

土地法拳來腳往,更多激戰可點選以下連結:

‪#‎馬交垃圾會‬

訂閱每月紙本