為保利達獻計:「海一居」一樓換一樓

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=24487

時間:2015年11月30日 2:02

DSC_6204

【發財立品】收地死線在即, 星期六數百名「海一居」小業主到保利達公司抗議要求發展商交待,期間群情洶湧,有人一度衝入辦公室,到平台撒冥錢。交涉數月無效,有小業主怒稱被當成「馬騮」一樣拋來拋去,發展商只將責任推給政府。業主的恐慌和無助可想而知。財團有大把本錢、時間與政府打官司,唔打就輸梗,打仲可能有轉機,橫豎也是賭一鋪,對簿公堂的機會相當高。這筆爛帳一拖長,買家叫苦,賭大咗嘅炒家恐怕要嗌救命。

根據新《土地法》 ,未完成發展的土地必須收回,將來再批地一是公開競投,若為了公眾利益豁免拍賣必須經過公示程序,以往鬼鬼祟崇偷蕃薯的情況無咁容易過關,這亦是為何有人恨得牙癢癢,不斷嚷著要修法的原因。正正是新法生效,後門已上鎖,收地已是無可避免,否則正如特首之前所講「如果可以用行政程序解決已經解決咗」。 政府將於12月10日公佈解決方案,特首崔世安已明言有興訟的可能。

保利達係堂堂香港上市公司,主席柯為湘身兼澳區全國政協,為保商譽,也乃念係澳門賺咗唔少錢,自願賠償買家當然係最理想。如果唔想賠真金白銀也有一法,集團係黑沙環衛生中心旁邊擁有一塊近18,000平方米土地儲備(黑沙環填海區T+T1地段) ,大可同小業主一樓換一樓,這塊一線海景靚地皮根據批地合同要在2017年完成發展,否則到期又要收番。保利達早年承諾既紡織城根本無兌現,保利達花園、海明居、海天居白白賺咗澳門人土地,財團年年進帳過百億,如今獲利回吐,盡番少少社會責任都好應該,唔通又要搞到苦主上訪中央先安樂?

 

 

‪#‎保利達地產王國‬
海一居小業主集會一度與警員推撞 | TDM (新聞片)
http://goo.gl/Sh85xA

donation-ad