新例玩殘老店 財爺食中「流彈」

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=24462

時間:2015年11月27日 22:22

FullSizeRender (10)

【陰公】話說今年不少老店做到意興闌珊,非為市道差左,而係負責查牌既民署搵番幾十年前舊則出來要求他們復原,又有多種新例要老店左改右改,改極都唔啱,就黎想執笠唔做。間選議員高開賢連續幾日係立法會力追這問題,指特色老店受到不少「刁難」,一時說不准明火煑食要改用電,但舊區根本電壓唔夠;有些店被人投訴油煙大,整好抽風之後又話噪音俾人投訴,質疑執法部門係咪想搞死老店,最後淨番大集團先有得做? 

來到經財司範疇,高開賢繼續為老店請命,兼大吐中小企請人難的苦水,近來人資辦審批外勞收緊不少。司機不足已影響各行各業,但政府企硬不輸入外勞司機,他引述石油業界指,現時年紀最大的送貨司機已68歲,平均年齡50幾歲,希望政府鬆綁。財爺梁維特就澄清,今年新批外勞有多無少,截止10月有超過1.2萬,前兩年只有一萬左右,司機短缺的問題要等大專院校再研究 。另外,即將成立的社區經濟研究小組會邀請業界、專家和跨部門研究支援中小微企,當中亦包括公共行政的部分。經財司屬下亦已推出「送服務上門」,免小店要跑多個政府部門疲於奔命。 

可能星期一、二俾民署耍左兩日,高開賢屈左一肚火,聽罷差點拍檯大罵:「司長你唔好耍我!」他又質問,經濟委員會成立幾年?中間開過幾多次會?無論經委會還是社協聽左咁多意見,到最後都要政府拍板,否則再開多幾個委員會都無用。他又指失業率只有1.9%,政府應充分研究哪些行業人多、哪些行業人少,而非側埋一邊。

donation-ad