書費大比拼!葡文學校最高1年6400

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=23883

時間:2015年11月13日 21:21

002

【格價】香港人話養一個小孩要400萬。澳門有引以自豪的15年免費教育,養一個人仔又要幾錢呢?

廣告:支持獨立報道

根據教青局資料,我們比較了今年一些學校代收費用,包括書費和校服費兩項。有說讀國際學校和普通學校簡直係兩個世界,係中學組,幾間採用外國課本的國際學校書費高得驚人,平均要4、5元,其中葡文學校初中一課本更高達6400元。

001

小學組,葡文學校依然排榜首,小六書費高達5000元,但小一只是2300元,算是按年級遞升。緊隨其後的濠小、教業、沙梨頭浸信小學書費不論年級高低都要三千幾,貴過唔少中學。

校服方面,由於大部分都是自購或無標明價錢,只能根據公開資料比較K1校服費。其中鏡平K1校服費遙遙領先,叫價1121元,咦!唔知係咩牌子呢?‪#‎教育不是一盤生意‬

003