熊貓都有豪宅!點解B區唔可以起豪宅俾人住?

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=19823

時間:2015年07月18日 0:00

wupanda

【抽乾水】有地唔起樓填黎做咩?城規會委員胡祖杰受訪時重申政府應「善用土地資源」,新城B區起100米唔算高,國際上150米先係超高樓,「世界好多有名建築都係好高」,「站在專業角度,起100米確實無咩問題,可以騰空周邊土地做公園、圖書館、泳池……」但B區豪宅地段根本無公共設施,有的只是私人會所,一般市民最多跑步經過酸葡萄一下。

胡祖杰又強調,社會要作出選擇,究竟是保主教山還是要起樓,最重要是政府要有合理解釋:「而家外面咁多人話無屋住……」 記者馬上提醒B區建的是豪宅,一般市民實在住不起。

「豪宅既野,唔係一般市民住唔住,今日澳門有好多唔同既人組成……」話鋒一轉,胡突然跳Tone: 「起熊貓館,花左幾多錢俾熊貓住?隔離個牛棚、羊棚又花左幾多錢去做?點解大家唔反對起熊貓館?其實每樣野一定有唔同,唔可以針對因為係呢班人住,你無得住,那會否製造更多社會矛盾?」

廣告:支持獨立報道

 

 

【自己城市自己救】
最後2張公聽會:7/ 18, 8/1 下午三點 塔石玻璃屋