「失憶」局長?崔:唔敢評論 驚傷到佢自尊!

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=13791

時間:2014年12月27日 12:12

ggggggggg

網絡圖片/ 設計對白:有得做局長,你仲有咩唔開心?

 

委任李燦烽有品格審查

新任工務局長委任爭議鬧到滿城風雨,直屬上司羅立文猶如接到一個燙手山竽,接也不是,拋也不是,成為官場一大奇景。正在北京述職的特首崔世安終於開腔回應事件,強調委任李燦烽有經過「品格審查」,又指李是羅立文提出的人選,以其品格、學歷和經驗,獲得他本人支持。李燦烽只是歐案中的證人,不是被告。他相信司法機關已有裁決,不會再評論歐案案情以及李的供辭。

崔又稱不便評論「失憶」局長這個花名,「咁樣同事會好唔開心」、「怕傷害佢地嘅自尊心」。

「我也是剛剛聽到這個花名,如果人地又俾花名俾我好同事陳致平(新聞局)局長,我又可以點對佢?佢可能唔開心,我不能評論…….小社會真係好可愛,好多時有花名,有些花名好可愛,有些無咁可愛,我自己好怕叫人花名,我怕傷害佢嘅自尊心!」

被問到會否擔心「失憶」局長拖累新一屆政府威信,崔世安指一個官員返工無幾日,還未進入工作角色,現在不應該、亦無條件評論,他相信李會根據施政綱領執行政策。

相關報道︰
「失憶」局長太極了得 推手出神入化
http://goo.gl/DoJaiG
歐案「失憶」證人 曾指令豁免街影
前工務局副局長李燦烽回巢坐正
http://goo.gl/gi8Zvh
誠信操守有問題?
羅立文:「失憶」局長唔係我揀!
http://goo.gl/yXo2uF
你唔揀我唔揀~「失憶」局長邊個揀?
冬至無得收工 羅立文漏夜改口風
http://goo.gl/7dTtHa
吳國昌:特首應公佈用人標準
蘇嘉豪:豁免街影清單要找數!
http://goo.gl/lMrAZv

廣告:支持獨立報道