馮強開火︰ 政府人傻錢多濫批資助

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=12860

時間:2014年11月24日 19:19

DSC_5758

官委議員馮志強批評政府設立過多資助計劃,浪費公帑。「搞文化又資助,樓宇維修又資助,依家環保又話要資助,政府係咪真係人傻錢多啊?」

環保局代局長韋海揚回應議員質詢時指出,《環保、節能產品和設備資助計劃》至今年10月,共收到約6,200宗申請,已完成獲批資助的個案約3,500宗,涉及資助金額約3.2億多元。馮志強批評當局審評標準不清晰,容易出現濫批資助的情況。

「係咪換盞LED燈都要申請做得企業都有唔少資產,攞你個幾廿萬有咩意思?啲百年企業你都俾錢佢,做咗幾廿年,搵錢都搵都厭啦,仲要幫助?係咪嫌錢多得濟?唔該你幫助下啲青年創業好過啦。」

韋海揚稱,當局除嚴謹審查文件,公正地分析和審批外,亦會嚴格履行法規所賦予的監察職權,訪查獲批給資助的受益人,核實資助產品和設備,當局亦正研究增設自動化查詢途徑,進一步提升透明度。

廣告:支持獨立報道