公聽會唔多知 聽民意有心唔怕遲 市民:再加場!

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=10619

時間:2014年08月23日 21:21

【第一現場】特首候選人崔世安首場「公聽會」,全場座無虛席!好墟冚!連新澳門學社理事長蘇嘉豪都被吸引過黎,想當面向安安陳情,同行既仲有澳門良心成員黃健朗,點知兩人遠遠被競選辦職員同保安快速攔截,食左閉門羹!

蘇嘉豪同黃健朗被競選辦職員同保安快速攔截,食左閉門羹

蘇嘉豪同黃健朗被競選辦職員同保安快速攔截,食左閉門羹

職員話「要抽籤同埋攞飛先可以入」,蘇嘉豪就指好多人都唔知有公聽會,睇競選辦網站同微信都唔見有報名?職員只係答早幾日已經登左報紙云云,蘇再要求即時報名也被回絕,「如果入邊有位都會比你地入去,但係依加入邊已經坐滿人,實在無辦法比你地入去」。雙方理論了大約半小時,現場變得有啲僵。

期間記者觀察到有參加者同樣被攔截,其中一個正打電話既男人好勞氣咁話:「喂!乜原來要飛先入得架咩?無飛咁我走架啦!」兩分鐘後,一名手持一大叠入場券的男子出來派飛,佢地先可以順利進場。

公聽會結束後,蘇嘉豪同黃健朗係世貿中心門外舉起「我要有權選特首」同「民間公投」標語牌,多數參加者都無沒有理會,匆匆而過。現場見到安安座駕等候主人,但過左大家約半粒鐘都唔見佢落樓,蘇嘉豪想再黎一次「世紀握手」、當面向安安表達普選訴求都無機會。

蘇嘉豪同黃健朗係世貿中心門外舉起「我要有權選特首」同「民間公投」標語牌

蘇嘉豪同黃健朗係世貿中心門外舉起「我要有權選特首」同「民間公投」標語牌

事後蘇嘉豪批評競選辦連公聽會都要搞到「咁閃縮!」競選網站及微信均沒有任何報名方法,只在日程中寫上「公聽會」三個字,做法與過往五年施政一樣不透明,未能貫徹競選口號「聽民意」嘅承諾。「競選辦應該搞多幾場公聽會,搵啲大啲嘅場地等多啲人可以參與,唔好只係『偏聽』讚美嘅聲音。」

記者之後翻查競選辦兩個新媒體平台,的確無通知報名,只係8月17、18號某幾份中文報章(不是全部)刋登既政綱最下面個欄有通知,但報名日期只有短短三日(17號至19號)。記者亦嘗試問左十位市民,以及一啲留意時事的社會人士,他們十個有九個都話唔多知,有啲呻笨話「走左寶」、有啲就投訴「花左咁多錢印宣傳單章,插到家家戶戶都係,其實佢想人知道總係有辦法!」不少市民都建議不如多開幾場,反正有心唔怕遲!辦法總比困難多!

廣告:支持獨立報道