【新聞解毒】青聯搲建青年大樓 崔:構思好會研究!

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=10597

時間:2014年08月22日 23:23

_MG_9575

崔世安近日頻頻落區,日日有座談會,推銷政綱,認真出盡力!今日又同21個青年團體領袖座談,街記、工記、婦聯、青聯、學聯、新青協、童軍總會,仲有福建、潮州、江門青年社團等等濟濟一堂,同年青人親切交流,好不熱鬧!但,數渾都係愛國愛澳陣營,「聽民意」淨係聽埋一邊,會唔會怕俾人話「偏聽」? 唔敢接受挑戰?

會上青年才俊踴躍提問,有關心人才培訓、競爭力、支援青年創業,亦有反映買難等問題。青聯理事長陳秀釵就直接了當得多,向崔世安提出兩點「請求」,一起圖書館,二建青年大樓「俾青年社團用作接待」,此言一出,旁觀者側目。崔世安就好識做,讚佢構思幾好!「依加啲業主唔係加租,而係唔租比你地,我地會研究係新區興建青年大樓。」咦,乜都得特首真係名不虛傳?

donation-ad