吳榮恪讚有「超人」智慧 安安笑到氣咳

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=10453

時間:2014年08月17日 19:19

崔世安

【新聞解毒】為連任可以去到幾盡?特首候選人崔世安琴日先講完政綱,今日已經馬不停蹄四處拜訪,上午去中總,下午到工聯,仲要去埋幾間傳媒機構,咁操勞唔知佢痛風好番未?

商界座談會上,原本以為請人難、舖租貴等火熱議題無得走雞,殊不知大半時間用黎高度讚揚政府既「英明領導」!

澳博老闆娘梁安琪認真俾面,琴日今日連聽兩場,一啲都唔怕悶!佢最關心媽閣到灣仔既河底隧道究竟有無下聞?路通財通,到時成個內港生猛番晒,手握該區地皮既娛樂公司自然近廚得食,但崔世安就話內地一直未有回應,他承諾當選後會爭取將灣仔河底隧道納入「粵澳合作框架協議」,再向中央提出申請。

成個座談會都無乜火花,好彩有政壇元老,久未露面既中總永遠榮譽會長吳榮恪搞搞氣氛。之前世安俾人讚忽然變成「乜都得」特首,臨競選成個「生神仙」咁有求必應,吳榮恪就話:呢種講法對世姪唔公平,要幫安安平反!佢話「安哥」細個鐘意扭計,以前先係「乜都得」!吳榮恪話呢種「乜都得」既態度唔適合做行政。只不過「安哥」有今日既成就,除咗佢有「超人」既智慧同努力,仲要依靠「科學施政」同大量調研工作,所以,「安哥」前排話自己唔接受「乜都得特首」稱號,非常之明智。世伯一番說話,即時令安安當堂笑到氣咳。

廣告:支持獨立報道