高官自肥邊個最肥? 吳國昌︰特首攞最大筆

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=8415

時間:2014年05月19日 21:21

「高官離任補償」法案備受社會狠批為「高官自肥」,然而,該法案若通過後,哪個高官會是「最肥」呢?直選議員吳國昌指出,「客觀效果佢(特首崔世安)攞最大筆財富」,因為崔世安做特首之前,亦做了十年司長,按該法案規定,崔世安可得一次性的六百多萬的離任補償。另外,當崔世安當不做特首的時候,還可領取每月約18萬9千元(以其離任時月薪七成;另外,每年如果公務員加薪亦可按其幅度調升)的「長俸」,直至離世。

_DSC0620

吳國昌說︰「為了維護政府領導層的威信,一定要當機立斷,我唔理你係陰謀又好,想攞錢又好,又或者想客觀建立體制也好,客觀效果是崔世安攞最大筆……差唔多變成咗喺度身訂造。」

吳國昌認為,建制派手握足夠的票數,若果政府要強行通過該法案,「挾硬過都得」。「但問題在於,過咗今次,係咪以後既管治就唔理?政府的領導層到底係邊班人掌握住?你自己掌握住呢個領導層,將來的日子都唔理的話,咁就無得好講。」他認為,最理想的情況就是叫停,公開諮詢。

新澳門學社兩日內共收集到二千多個簽名,要求撤回《候任、現任及離任行政長官及主要官員的保障制度》法案。吳國昌稱,好多市民都覺得該法案十分不合理,官員過於貪心。「琴日好多直情落車黎簽,隔咗成條馬路見到都特登過黎簽」。他表示,簽名活動將一直進行下去,「除非政府收手,我地都收手。」

廣告:支持獨立報道