九澳居民炮轟水泥廠

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=8085

時間:2014年05月2日 19:19

水泥廠副總經理兼市場總監李時泰應邀出席電台《澳門講場》。有市民程先生致電節目問到︰「你地幾時跟隨國家的政策搬去大西北?因為呢啲高污染行為根本要走啦,你地搞啲咩(改善)設施有鬼用咩?!」

李時泰在節目中表示,水泥廠暫時沒考慮搬遷,需由政府考慮,並聽從政府安排。水泥廠已採取多項改善措施,包括已要求車輛增加固定車蓋,全部轉用封閉式皮帶船起卸熟料,又設置多個空氣監測點,他認為,改善污染的效果令人滿意。

市民趙先生致電節目時說︰「水泥廠講左好多改善既嘢,我地九澳居民係咪要多謝佢呢?我絕對唔會多謝佢,即等於一拳打到我就黎死,依家送我去醫院,俾返湯藥費,咁樣要多謝佢啊?」

_DSC0441

水泥廠副總經理兼市場總監李時泰

趙先生認為,水泥廠的選址不適合,風向把粉塵吹向居民的情況嚴重。他說︰「一個晏晝就已經掃左一堆灰出黎……啲塵掃出黎,可以開返做水泥。」他又批評水泥廠多年來都沒有理會他們的投訴,他又質疑水泥廠的空氣監測點避開風向,或者在水泥廠停工時才進行檢測。

程先生還批評水泥廠採用檢測空氣的標準,低於國際標準。「你用緊既單位係毫克,人地用PPM啊……你係同人地講少左一萬倍!你地用緊咩國際標準呢?點講環保啊?」他還說︰「你哋係高污染業,我哋身處既環境受到好大的威脅,我地身體既健康直接受你地既影響。你地既改善設施唔係等我地黎詬病你既時候再去做,呢個一啲誠意都睇唔到。」

另外,亦有聽眾表示,近日感受到九澳的空氣有改善。時事評論員蘇文欣則問到,會否與五一勞動節,水泥廠停工有關呢?該名市民則堅持情況有改善。

李時泰回應時表示,空氣檢測的取樣點是按照檢測公司的安排所選取的,而水泥廠所採用空氣標準亦是按政府的要求所做。他認同環保是大趨勢,但採取高標準需有過程,「一步跨到高標準,好多企業都會有壓力」,水泥廠已分階段進行環境改善措施。

廣告:支持獨立報道