臨別依依 馮志強:新議員要為全澳發聲 陳明金:感謝市民支持

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=41317

時間:2017年08月15日 23:23

立法會會期結束,選舉在即,議會將迎來不少新面孔,由特首委任的議員亦未知會否得到續任。官委議員馮志強回顧過往議會工作時,寄語新一屆議員不要為個人目的,應要為澳門整體發展發聲。而早前宣佈將不再參選的上屆「票王」、直選議員陳明金表示,感謝市民一直支持。

馮志強:我哋係澳門嘅議員,唔係某界別嘅議員

人稱「大炮」的馮志強由間選轉任官委議員,故下屆是否得以續任視乎行政長官決定。對於今屆立法會印象較深的議案,馮志強指,《租務法》的策金管制難以奏效,「過埋呢條就好麻煩。」又認為現時議會都「隨大流」,「我個人對於這種議政態度唔係幾認同,議會同事各有各政治立場,各有所屬,但對民生問題都唔係企喺全澳市民福祉去講嘢,都係企喺自己界別去講話。我哋係澳門嘅議員,唔係某界別嘅議員,所以你見我就《工會法》,提了好多次,最大力講嘢,對佢地不滿就係我。而家澳門好多嘢都畀啲傳統大社團綁架咗。呢個係好大問題,對澳門發展亦相當不利。」

他又提到,有議員提出「一B一樓」,認為現時由小朋友出生到大學都要政府支持,打擊青年成長奮鬥的機會,「我哋嗰代點成長?咪又係一家人住一間板間房?」又指「自己講嘢一定得失好多年青朋友、某階層人士。」但認為「自己環境唔好要勤奮,向上流動,唔係人哋推你上去做太子。咁澳門仲有咩前途?」

被問到是否希望續任,馮指「咁敏感嘅嘢。我係委任㗎嘛,我點知『事頭』點睇嘢。」是否希望為市民發聲?「我呢啲另類嚟架,嘻嘻嘻,你唔好問呢個問題。」如行政長官邀請,會否答應?馮表示,視乎社會認為他是否有作用,「如應讓位,咪畀年青人一代囉。冇理由話我唔做,你搵第二位,唔得咁講㗎嘛。」又寄語新一屆議員不要持有為界別謀福利心態,「唔好有個人目的,從個人私利一定做得唔好。應該為全澳未來發展,各方面、民生方面發聲。」

陳明金:感謝市民支持

而上屆「票王」、直選議員陳明金回顧過去12年,指時間過得很快,彷如昨日,未來希望有更多年輕人可進入議會,為大家服務,並多謝廣大市民支持。被問到如何總結過去議會的工作,陳表示,明日會召開總結會,屆時會向大家詳細交代。

訂閱每月紙本

官委議員馮志強(左)
直選議員陳明金 (右)