第五屆立法會最後一次會議落幕 羅立文成「壓軸嘉賓」 賀一誠稱議會漸成熟

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=41306

時間:2017年08月15日 21:21

立法會今日召開第五屆立法會期中最後一次會議,列席會議的運輸工務司司長羅立文在辯論會議結束前要求發表感言。他形容,自己十分榮幸能夠成為今屆立法會的「壓軸嘉賓」,指自己從2015年2月9日首次出席立法會會議,至今已有2年半,已變成立法會的「常客」,「我要求咗主席俾個辦公室我,但到而家都未俾。」他強調,自己尊重立法會,立法會每次邀請他列席全體大會及委員會會議都從沒缺席。

羅立文亦指,期望議員感覺到轄下12個部門有所進步,「一啲多啲,一啲少啲,無論係今日傾嘅房屋、交通、環保、輕軌、政府工程同埋電訊,亦都希望議員可以睇到一啲改進。我哋今日12個部門嘅網站愈做愈多資料。」他亦提到,曾經親自落區視察過多個區份所存在的問題,強調有注意民生方面的問題,「唔帶記者去嗰啲地方,唔表示無去過,亦都唔表示無關心、無做工夫。」

但他亦稱「有時好難做,大家成日要求依法施政,亦同時要求特事特辦,如果唔特事特辦,又有人話鐵石心腸、一意孤行。」又指自己曾經坐在議員席當中,今日就座在官員席,「我覺得坐嗰邊(議員席)係好啲嘅,係舒服啲嘅。」他最後感謝立法會主席、副主席及各位議員,以及感謝翻譯、「斟茶斟咖啡(人員)、處理文件嘅人,成個立法會,多謝立法會嘅支持及幫助我哋嘅範疇,祝大家身體健康、心想事成。」

而立法會主席賀一誠亦在最後一次會議結束前,提到有不少資深議員如歐安利、關翠杏、鄭志強、林香生及陳明金已宣佈不再參與立法會,他們為立法會貢獻許多,對他們依依不捨。他亦指,4年來議會上有不同的政治判斷及意見表達,為議會成熟的現象,「如果法案嚟到立法會,好easy咁做咗,社會就會話我哋太簡單。」而議員亦有適應過程,認為此舉是健康的,「對事不對人,法案若能在立法會傾清楚,對社會、本澳嘅立法工作,以及政府依法施政係一件好事。」

訂閱每月紙本